Elérhetőségünk

Telefon: +3670/312-5571
 Hétköznap: 8h-19h
 Szombaton: 10h-13h

E-mail: infokukacfjabereklam.hu

Jelenlévők

Oldalainkat 1 vendég és 0 tag böngészi

Hirdetőtábláink igényes kivitelűek, biztonsági üveggel ellátott, alumínium keretekbe foglalt fotóminőségű plakátok, melyek mérete 50*70 cm. A legkisebb hirdetési felület 1 névjegykártya 4,6*9,2 cm, ezen felül bármilyen méret rendelhető. Árainkat csökkentő kedvezmény mértéke minden esetben megbeszélés tárgya mely függ a megjelenés időtartamától és a hirdetés méretétől.

Utazott már liftben?
Nem találta unalmasnak?

Az emberek többsége ezekre a kérdésekre igennel válaszol, nem véletlenül. Életünk egyik legpasszívabb időtöltése a liftekben való utazás.

A Liftreklám az embereket a lehető leginaktívabb állapotukban ragadja meg, és kelti fel érdeklődésüket. Az emberek a reklámanyagok olvasgatásával töltik az időt, így értesülnek a környékbeli akciókról, különleges ajánlatokról, eseményekről, szolgáltatásokról.

Egy 10 emeletes lakóháznak minden szintjén 3 illetve 4 lakás található, lakásonként 3 lakóval, havi 30 nappal és napi 4 lifthasználattal.

Ez azt jelenti, hogy egy 10 emeletes házban, emeletenként 3 lakással számítva a kontaktus szám:

35 lakás * 3 lakó * 30 nap * 4 alkalom = 12.600 kontaktus/Liftreklám/hó

Nyíregyházi viszonylatban ez közel 1.000.000 kontaktus havonta. Ha emellett figyelembe vesszük az egyéb kontaktusokat (látogatók, rokonok, ismerősök, szerelők, futárok), abban az esetben ez a szám akár 20%-al emelkedhet. Tehát a piaci előny az alacsony reklámköltség mellett a széleskörű célcsoport elérése.

Ha egy ember egy hónapon keresztül naponta többször ugyanazt a reklámot látja, akaratlanul is rögzül a fejében. A Szonda Ipsos Média Vélemény és Piackutató Intézet 2007-ben 500 fős minta alkalmazásával elvégezte a liftekben elhelyezett plakátok hatásvizsgálatát (észlelés, tetszés, azonosítás) és felmérést készített a reklámplakátok olvasóközönségéről is. A kapott adatokat összesítve elmondható, hogy a liftben utazók 82%-a olvassa a liftreklámot. És ami a meglepő, az olvasók 60%-a szinte minden reklámra emlékszik.

Használja ki Ön is napjaink egyik leghatásosabb kommunikációs csatornáját és jutassa el több ezer emberhez hirdetését minden nap.

Miért jobb a liftreklám minden más megjelenési formánál? Az eddigieken kívül miért válasszák a liftreklámot?
Mert:

  • nagy a kontaktusszám (hatékony reklám)
  • nem csak pillanatnyi benyomásokra épít (jó reklám)
  • havonta változtatható a hirdetések tartalma, formája, mérete (rugalmas reklám)
  • a plakátok kivitelezése igényes, fotóminőségű (esztétikus reklám)
  • akaratlanul is naponta többször olvassák (mégsem tolakodó a reklám)
  • alacsony fajlagos költség (költséghatékony reklám)

A felvonóval ellátott házakban a lakók minimum naponta négy alkalommal veszik igénybe a liftet, mégpedig:

  • munkába való indulásnál
  • hazatérésnél
  • napi bevásárlásnál
  • egyéb szabadidős programokhoz való közlekedésnél